Kapaciteti i resursi koji su oslobođeni ovim putem su često primijenjeni na one IT projekte koji vode unapređenju produktivnosti i performansi, doprinoseći na taj način kompanijskoj konkurentnosti.
U isto vrijeme, stara izrazita podjela između IT aplikacija, sistema i mreža opada. Traže
se sveobuhvatna rješenja, na različitim nivoima sveobuhvatnosti i dopune i troškova, zavisno od kompleksnosti kompanije i njenih procesa.
Za S&T kao IT konsultanta i provajdera usluga, ovi kompleksni, industrijski specifični IT projekti uključuju povećane zahtjeve za visok stepen specijalizacije i potrebu za stalnim rastom ekspertize i detaljnih znanja. Da bi izašao u susret ovim zahtjevima, odgovorio brzo na individualne klijentske potrebe i razvio tržište proaktivno, S&T je započeo, u 2006-oj, da koncentriše svoju ekspertizu u competence centrima.
Trenutno radi njih sedam:
Zadatak competence centara je da obezbijede konsultacije i pobrinu se za klijente širom Grupe, podrže prodaju, aktivno razvijaju biznis, steknu ekspertizu i evaluiraju nove tehnologije. Timovi i eksperti u competence centrima uključuju članove iz raznih S&T zemalja, koji rade zajedno.
S&T competence centri su potpuno dostupni klijentima za savjete, planiranje IT projekata i testiranje konkretnih rješenja i tehnologija izvan kompanijskih produkcionih sistema